0

Knihy

Pre vyhľadávanie kníh začnite písať názov titulu alebo meno autora (min. 3 zn.).

Oznam:
Zmena otváracích hodin kníhkupectva Pergamen! Viac info →.

Nákup a predaj

Nákup a predaj

Obchodné funkcie priemyselných podnikov

Autor: Jaroslav Kita
Vydavateľstvo: WOLTERS KLUWER SK 2017
EAN: 9788081685521

Cieľom publikácie je prispieť k poznaniu nákupu a predaja priemyselných podnikov ako základných obchodných funkcií podnikov, ich hlbších súvislostí, k vymedzeniu podstatných určení koncepcií nákupu a predaja, k pochopeniu potreby komplexnejšieho pohľadu na danú problematiku, a tým aj k vymedzeniu jej špecifických stránok.

čítať viac

Ďalšie vydania a podobné tituly

Nákup a predaj

Nákup a predaj

Ľubica Kubicová, Jana Ladvenicová

Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre 2020 16,20 €
Nákup a predaj

Nákup a predaj

Jaroslav Kita

IURA EDITION 2002 13,50 €
Nakup a uvař na 2 dny

Nakup a uvař na 2 dny

Tomáš Kosačík

Břicháč Tom 2022 18,75 €
CD - Nákup mesiaca

CD - Nákup mesiaca

Ploštín Punk

Zune Trade 2020 8,99 €
Dostupnosť:
Nie je na sklade

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

 

Viac o knihe

Cieľom publikácie je prispieť k poznaniu nákupu a predaja priemyselných podnikov ako základných obchodných funkcií podnikov, ich hlbších súvislostí, k vymedzeniu podstatných určení koncepcií nákupu a predaja, k pochopeniu potreby komplexnejšieho pohľadu na danú problematiku, a tým aj k vymedzeniu jej špecifických stránok. Má pomôcť pri prekonávaní niektorých zjednodušených interpretácií nákupu a predaja. Zároveň má ambíciu podporiť názor, podľa ktorého aplikácia marketingového prístupu v danej problematike vyžaduje zmenu kultúry v priemyselných podnikoch, a upozorniť na niektoré vzťahy a mechanizmy, ktoré môžu byť zdrojom zisku podniku. Učebnica prisudzuje veľký význam hľadaniu a realizácii obojstranne výhodných kooperatívnych vzťahov zákazník – dodávateľ. Aj napriek nedostatku štatistických údajov možno konštatovať, že v súčasnosti dochádza k rastúcemu trendu spolupráce medzi malými, strednými a veľkými podnikmi v rámci štátu a v medzinárodnom meradle. Rozvoj týchto možností spolupráce posilňuje nutnosť iných spôsobov vo vzťahoch medzi podnikmi, než sú jednoduché výmenné vzťahy. Učebnica je vhodná nielen pre študentov a učiteľov, ktorí v nej nájdu štruktúrovaný a didaktický manuál orientovaný na problematiku obchodných aktivít priemyselných podnikov, ale aj pre zamestnancov a manažérov podnikov, ktorí v nej nájdu odpovede na otázky v súvislosti s užitočnosťou praktizovania teoretických prístupov z oblasti nákupu a predaja.

VYDAVATEĽSTVO WOLTERS KLUWER SK
ROK VYDANIA 2017
ISBN 978-80-8168-552-1
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 232
VÄZBA mäkká
ROZMER 243 × 171 × 13 mm
HMOTNOSŤ 383 g

Ďalšie tituly od autora Jaroslav Kita

Nákup a predaj

Nákup a predaj

Jaroslav Kita

14,35 € WOLTERS KLUWER SK 2017
Marketing

Marketing

Jaroslav Kita

21,90 € WOLTERS KLUWER SK 2017
Nákup a predaj

Nákup a predaj

Jaroslav Kita

13,50 € IURA EDITION 2002